T @tanaka_visuals Follow This video is currently unavailable 0:00 2× −10s +10s 0:00 / 0:00 この格好で「見えてないから大丈夫だよ」って撮影を続ける私はまあまあひどい人だと思う。 A video posted by @tanaka_visuals on X (formerly Twitter) (June 27, 2026 ・ その他 ・ 1:33). Watch and download it on XCLYP. Like 0 Favorite 0 Download Open on X Share