S @satoyugodesu Follow This video is currently unavailable 0:00 2× −10s +10s 0:00 / 0:00 楽屋でパン1斤食べてる動画。 最近、食パンにハマってるんです。 なんも付けんでもおいしいよ。 A video posted by @satoyugodesu on X (formerly Twitter) (November 9, 2020 ・ その他 ・ 0:22). Watch and download it on XCLYP. Like 0 Favorite 0 Download Open on X Share