I @iima1911a1 Follow This video is currently unavailable 0:00 2× −10s +10s 0:00 / 0:00 中山美穂さんの件で中山忍さんに群がってるマスコミを見ると、マジで「ハリーがいれば良いのに」と思ってしまう僕。 A video posted by @iima1911a1 on X (formerly Twitter) (December 7, 2024 ・ その他 ・ 0:35). Watch and download it on XCLYP. Like 0 Favorite 0 Download Open on X Share